CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Tuesday, September 13, 2011

bukan matahari malam

buat korang-korang yang rajin baca repekkan disini...

sorry ye...smbg mm xde lagi....
just nak pendapat korang....
boleh terima ke kalau ending mm ni buat korang melelah air mata...
or ada yg berniat nak band blog aku klu tetiba ending tak seperti yg dharapkan....

if mm ni dibuat manuskrip...
korang sokong tak?
ke lagi snaggup tunggu dkt blog ni je...
tak payah nk syok sendiri buat manusrip....
hahhahahhaa....
gila tamak aku skrg...
kau ilhamku pun tak lepas lagi ada hati nak buat lain....
tp aku sgt hargai pada rajin singgah, komen dan feedback....
love you alll
muahahhahahaha......

9 comments:

mimiefarhana said...

Kalo ending sedih, berhari-hari kita rasa tak puas hati. Rasa tak bahagia je nnt. Tapi kalo penulis dah buat ending sedih nak buat camana. Terpaksalah terima kenyataan. Pandai2 lah create dlm otak ending bahagia....

mimiefarhana said...

Kalo bab ending sedih, berhari-hari kita rasa tak puas hati. Tapi kalo penulis dah buat ending cam tu kita terima je tanpa rela. Pandai2 lah otak sendiri cipta ending bahagia....

miznza84 said...

xmaula ending yg sedih2..
permulaan cerita dah buat heroin idup dlm kesedihan dan terpaksa dibuang keluarga takkn sampai sudah dia x dpt idup bahagia..

sue said...

betul tu x kan lah semuanya sedih....

Anonymous said...

sokong...wak la bahagia...nk wk sdh crita lain plak la...hehehe

Anor said...

Alaaa Sis kalau ending leleh kami yg
baca pun leleh nanti... tak maulah
ending sedih. always be happy kan Sis
bagilah cerita yg riang ria... dh nak
pergi vesi cetak dh ke? Kalo ye boleh
lh beritau nanti nk beli macam Kau Ilhamku..

zier said...

nak happy ending. habiskan cerita kat blog dulu lah...

P@Nd@_LoVeR said...

X nak la sedih.....x puas aty jdinye....
huhuhuhu~~~~~~

mmg la dlm real life x semuanya epy ending..
tp... kalo dlm story MESTI & WAJIB epy ending.

cik writer, epy ending pleeeeeeeeeeeeeaaaaaaaaaasssssseeeeeeee......

aiscream cokolat said...

we all support u klw mm nak kuar versi cetak. klw happy ending akn buat readers ulang bace 10-20 kali kot...hehehe. anyway kipidup ur good artwork k~

kekawan

About Me

My photo
only a simple person with the simple mind....:-) semua layan jek....