CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Thursday, October 6, 2011

Why....why ....why?

lately sgt rajin blogwalking....
semua rumah yg tak pernah dilawat telah dikunjungi...
mencari sedikit ketenangan dan arah tuju...
tapi yg menyakitkan hati...
kenapa tuan punya blog sekarang suka letak segala macam widget...
bila buka in minimize window.... apa yg dipost terlindung dgn benda tak penting ni..

tak tahulah bg org lain...
tp bg aku benda ni sgt mengganggu....
aku buka blog dkt tmpt kerja (yes, aku byk curi tulang)
bila dh buka kat tmpt yng tak sepatutnya ini, window kena sekecil mungkin,
so korang bayangkan macam mana susah aku nak baca...
tu tak masuk lagi dgn background/wall yg berwarna...
susah betul nak hide...
guna plain colorkan senang...
aa sesiapa yg berada dlm situasi mcm aku jugak?????
susahkan....
cerita dah best tapi disebabkan benda2 yg tak penting ni membuatkan aku tak baca...
nak harap balik rumah baru baca...
harapn...aku baca bantal je bila sampai rumah....


buat yg ikut semua cerita kat blog ni...
sorry ok...aku kekurangan idea nak sambung....
even masa ada byk..
aku buka dan tenung je...
sebab tu korang asyik tgk post merepek macam ni....
tgh berusaha untk updte ok....

peace...:)

1 comments:

adela said...

betul tu TT, kdg2 tuan blog x pandai nk padankn warna font dgn background colour... sgt menyakitkn mata... :(

kekawan

About Me

My photo
only a simple person with the simple mind....:-) semua layan jek....