CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Sunday, November 25, 2012

Salam semua yg masih berkunjung ke teratak bersawang ni...

Hampir 2 bulan 'Takkan Pernah Berubah' berada dipasaran. sungguh semua ni bagaikan mimpi pada Sya... angan-angan zaman sekolah menjadi kenyataan.

TERIMA KASIH pada yang sudah mendapatkannya.....:)

Tapi satu benda yang asyik menjelma dalam fikiran, berbaloikah duit anda bila membeli karya kecil Sya? takut sangat bila fikirkan duit yang sudah dilaburkan pada cerita ni mendukacitakan anda, tidak sampai dengan apa yang diharapkan.

Pada yang sudah membaca dari kulit ke kulit, apa pendapat anda? berbaloi tak? ke rasa macam nak hampuk je org yang tulis cerita tu? sya memang tak pandai nak tulis ayat bunga-bunga. ada masa tu, rasa macam bukan sha yang tulis novel tu. rasa macam betul ke aku yang tulis ayat ni? gila betul.....

memang kisah Shira dan Iqmal cerita biasa-biasa saja, cerita org kampung yang tak kaya macam novel yang banyak dalam pasaran sekarang. Sha cuba bawa keadaan persekitaran yang kita lalui dalam hidup ni ke dalam tulisan. maaf kalau ada yang tak boleh terima.

Buat dia yang pernah berkata dulu, ini cerita yang sha nak beli. dunia realiti yang tak banyak sangat propa. dugaan hidup bila kita pilih sendiri jalan. jangan asyik salahkan orang dan larikan diri. berani berdiri dengan keputusan dan maafkan orang yang kita sayang kerana kita takkan rugi....

dan pada semua, patut tak sha upkan karya baru atau sambung apa yang tergantung di blog ni dahulu?


Sekian,

fisha

4 comments:

Anonymous said...

ok sesuai dgn karya pertama & penulis baru, ada stgh part mcm meleret, & ada stgh part mcm laju sgt. keseluruhan ok, & blh dibaiki lg. wah wah .. comment mcm siyes jew..

budakonpius said...

Salam.. Sy suke cite ni... Mmg best..konflik xberat sgt.. Xmengecewakan..!i loike byk2!!

Anonymous said...

stuju dgn comment yg 1st tu.

Anonymous said...

btol..crita kejap meleret n kejap laju

kekawan

About Me

My photo
only a simple person with the simple mind....:-) semua layan jek....